میتسوبیشی به دنبال احیای مدل های اسپرت؛ آیا Evo با پیشرانه ای برقی باز می گردد؟ – دیجیاتو – گل دانلود

ارسال شده توسط

کمپانی میتسوبیشی سابقه بسیار خوبی در ارایه اتومبیل های اسپرت دارد
image

آیا مدل پرطرفدار Evo احیا می شود؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که با توجه به قدرت گرفتن میتسوبیشی به دلیل ائتلاف با گروه رنو نیسان از یک سو و دسترسی این کمپانی به دانس نیسان در ساخت خودروهای برقی از سوی دیگر، احتمال بازگشت مدل مذکور با پیشرانه ای سبز و مدرن تا حد زیادی قوت می گیرد. با این حال باید منتظر ماند و دید که تصمیم مقامات میتسوبیشی و رنو نیسان در این باره چه خواهد بود.

فرصت فوق العاده ای وجود دارد. من فکر می کنم که مهندسین ما در ژاپن دوست داشته باشند چنین چیزی را توسعه دهند.

یکی از خودروهای برقی اسپرت میتسوبیشی در آینده نه چندان دور احتمالا بر اساس کانسپت e-Evolution شکل خواهد گرفت. اگر چه این مفهومی در واقع یک کراس اوور محسوب می شود، اما پلتفرم آن به گونه ای است که می توان از آن برای ساخت خودروهایی با ارتفاع کمتر  نیز استفاده نمود.

image

کمپانی میتسوبیشی سابقه بسیار خوبی در ارایه اتومبیل های اسپرت دارد. چنانچه نگاهی به تاریخچه محصولات این خودروساز خوشنام ژاپنی داشته باشیم، با مدل هایی جذاب و هیجان انگیز مثل ۳۰۰۰GT و Evo روبرو می شویم. با وجود عملکرد مثال زدنی و محبوبیت بالا اکنون دیگر خبری از این دو مدل نبوده و آنها با کراس اوورهای جدیدی مثل اکلیپس کراس جایگزین شده اند.

روشن است که ساخت یک اتومبیل الکتریکی اسپرت به تکنولوژی باتری و موتورهای برقی شدیدا وابسته است. ظاهرا این موضوع مورد توجه میتسوبیشی قرار گرفته و این شرکت با جدیت تمام توسعه فناوری های مربوطه را دنبال می کند.

بعد از پیوستن میتسوبیشی به گروه رنو نیسان، می توان گفت که این شرکت دسترسی بهتری به سرمایه های کلان و تکنولوژی های پیشرفته تر دارد. این مساله مسلما در بازگشت میتسوبیشی به دوران پرشکوه گذشته و ارایه مدل های اسپرت جوان پسند نقشی بسیار مثبت خواهد داشت.

2015-lancer-evolution-final-edition

image

به تازگی سایت دیجیتال ترندز مصاحبه ای را با آقای دان سورینگتون (Don Swearington) مدیر عملیاتی میتسوبیشی انجام داده که حاوی نکات جالبی است. در این مصاحبه آقای سورینگتون به خودروهای برقی با عملکردی بالا اشاره کرده و گفته:

بی تردید حضور در زیر چتر حمایتی رنو نیسان، امکان ترسیم چشم اندازهای جدید را نیز برای میتسوبیشی فراهم کرده است. به اعتقاد آقای سورینگتون با توجه به قدرت گرفتن این گروه فرانسوی-ژاپنی و فروش بیش از ۱۰ میلیون خودرو در سال گذشته، هزینه تولید مدل ها کاهش یافته و می توان با قیمتی معقول تر محصول نهایی را به دست مشتریان رساند.

mitsubishi_lineup

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *